Pro muže

Zákroky určené pro muže nabízené naší klinikou
po konzultaci na vstupním vyšetření

Odstranění vrásek

Přijďte si pro mladší vzhled! Pomůžeme vám vybrat nejefektivnější řešení pro odstranění a vyhlazení vrásek. Naše materiály mají vysokou koncentraci účinných látek - efekt je okamžitý a dlouhodobý!

Omlazení pleti

Rejuvenace znamená omlazení pleti a my Vám nabízíme mnoho neinvazivních procedur, které vedou k obnovení Vaší přirozené krásy a omlazení Vaší pleti.

Odstranění nadměrného pocení

Nadměrné pocení je nemoc označovaná jako hyperhidróza, při které se osoby nadměrně a nečekaně potí. Lidé, kteří trpí hyperhidrózou, se potí i v neočekávaných situacích, například v klimatizované místnosti nebo i když jsou v klidu.

Odstranění kruhů a vrásek pod očima

Kruhy a vrásky pod očima propůjčují Vašemu obličeji unavený a smutný vzhled. Už s nimi nebojujte a objevte na klinice NeoBeauty clinic možnosti jejich odstranění. Výsledky jsou okamžité a dlouhodobé!

Akné

Chronické zánětlivé onemocnění kůže, které skoro nikoho z nás nemine v období puberty, může se ale vyskytnout i v pozdějším věku např.na základě hormonálních dysbalancí. Efektivní ošetření k redukci nežádoucích pupínků a zjemnění výsledných jizev představuje moderní chemický peeling značky Medik8 viz níže či mezoterapie

Povadnutí obličeje

Prohlubující se vrásky a povadlý obličej nemusí vždy být důvodem k invazivnímu faceliftingu. V dnešní době je mnohem větší obliba v moderní liftingové metodě prováděné ambulantně za pomocí vstřebatelných nití, různých druhů mezoterapií či širokého spektra microneedelingu v podobě podání„vitamínových koktejlů“ či různých sér přímo do Vaší pleti.

Infuzní terapie

Trápí vás snížená imunita nebo nadměrná zátěž organismu, opakovené záněty, chronické bolesti či stres? Infuzní terapie je spolehlivé a rychlé řešení využívané i vrcholovými sportovci.